Senadora Amanda González visitó a Arauca y anunció importantes gestiones que adelantan con el gobernador Castillo

“Trabajamos con la senadora Amanda Rocío González no solo temas que fortalecen el llano sino la transformación del Departamento y en esto hemos recibido todo su apoyo, apoyo que hoy se ve reflejado en las importantes iniciativas que hemos gestionado de manera conjunta y que estamos seguros impactarán en la población con necesidades básicas insatisfechas”, expuso el gobernador José Facundo Castillo Cisneros el día anterior tras recibir la visita de la parlamentaria.

Resaltó Castillo Cisneros la gestión adelantada por la senadora ante el Invias para que el martes hiciera presencia en la vía nacional Tame-Fortul –Saravena la entidad y se verificaran las afectaciones causadas por la ola invernal en esas localidades con mayor producción agrícola en el Departamento.

Así mismo la gestión que adelantan de manera conjunta por más de 50 mil millones de pesos para el mejoramiento de vías en las localidades araucanas.

La senadora anunció que para Arauca llegaran dos centros de la estrategia Sacúdete, que permiten convertir a los jóvenes en emprendedores, la gestión de 5 mil millones de pesos a través de MinCiencias para la adquisición de más de 2 mil tablets que impactarán en estudiantes en el campo y la ciudad, la gestión para que Arauca cuente con 224 centros digitales y 100 antenas para los corregimientos y veredas del Departamento.

“Estamos gestionando alrededor de 6.900 millones de pesos para la construcción de un nuevo parque central en el municipio de Tame con el fin de apoyar al gobernador en promover a esta localidad como capital turística del Departamento”, expresó la senadora.

Colosal Noticias

GRANDES PARA INFORMAR

17 thoughts on “Senadora Amanda González visitó a Arauca y anunció importantes gestiones que adelantan con el gobernador Castillo

  • 22 junio, 2021 en 7:36 am
    Permalink

    I¦ve been exploring for a little for any high quality articles or blog posts in this sort of house . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this site. Studying this info So i am satisfied to show that I’ve a very excellent uncanny feeling I found out just what I needed. I such a lot no doubt will make sure to do not put out of your mind this site and provides it a glance regularly.

    Responder
  • 12 julio, 2021 en 12:47 am
    Permalink

    What’s up, this weekend is nice designed for me, because this occasion i am reading this impressive informative
    piece of writing here at my home.

    Responder
  • 12 julio, 2021 en 9:44 pm
    Permalink

    Right here is the right site for anybody who really wants to find out about
    this topic. You know a whole lot its almost tough to argue
    with you (not that I personally will need to…HaHa).

    You definitely put a brand new spin on a subject that has been written about for decades.

    Excellent stuff, just great!

    Responder
  • 12 julio, 2021 en 9:48 pm
    Permalink

    I think this is one of the most vital info for me. And i’m glad reading your
    article. But should remark on few general things, The website
    style is ideal, the articles is really nice : D. Good job, cheers

    Responder
  • 12 julio, 2021 en 10:40 pm
    Permalink

    My brother suggested I might like this blog.
    He was totally right. This post truly made my day.
    You can not imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!

    Responder
  • 13 julio, 2021 en 9:24 am
    Permalink

    We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your site provided us with valuable info to work on. You’ve done a
    formidable job and our entire community will be
    thankful to you.

    Responder
  • 13 julio, 2021 en 11:24 am
    Permalink

    Thanks for another informative blog. Where else could I
    am getting that type of information written in such a perfect
    way? I have a project that I am just now running on,
    and I have been on the look out for such information.

    Responder
  • 13 julio, 2021 en 1:10 pm
    Permalink

    Hi, i think that i saw you visited my website thus i came to “return the favor”.I’m attempting to find
    things to improve my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!

    Responder
  • 13 julio, 2021 en 2:09 pm
    Permalink

    hello!,I like your writing so a lot! percentage we be in contact extra approximately your post on AOL?
    I need an expert on this area to resolve my problem.
    May be that’s you! Looking forward to look you.

    Responder
  • 13 julio, 2021 en 3:34 pm
    Permalink

    What’s Taking place i’m new to this, I stumbled upon this
    I’ve discovered It absolutely helpful and it has aided
    me out loads. I’m hoping to give a contribution & help different customers like its aided me.
    Good job.

    Responder
  • 14 julio, 2021 en 8:39 am
    Permalink

    I just like the valuable info you supply on your articles.
    I’ll bookmark your blog and take a look at again right here
    regularly. I’m reasonably certain I’ll learn many new stuff right here!
    Good luck for the following!

    Responder
  • 15 julio, 2021 en 3:55 pm
    Permalink

    Howdy! This post could not be written any better! Going through
    this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this.
    I will forward this post to him. Pretty sure he will have a
    good read. I appreciate you for sharing!

    Responder
  • 18 julio, 2021 en 7:02 am
    Permalink

    I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
    I’ll go ahead and bookmark your website to come back later on. All the best

    Responder

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *